Expressz túrós batyu

Villámgyors túrós batyu, édes reggelinek, vendégvárónak, vagy uzsonnának
A recept alapja most is a leveles tészta (tényleg imádok kreatívkodni vele). Ilyen receptet számtalan helyen találtok, én is felteszem az enyémet. A sztorija röviden annyi, hogy rétest készítettünk, és maradt jócskán túró, tészta viszont már nem. Ekkor jutott eszembe, hogy a fagyasztóban van még leveles tészta, használjuk el.

Hozzávalók:


  • leveles tészta
  • túró (kikeverve cukorral, vaníliás cukorral, tejföllel)
  • ízlés szerint reszelt citromhéj is mehet bele
  • tojás lekenni

A leveles tésztát kinyújtjuk, feldaraboljuk. Én 8 részre vágtam, ebből egy kisgyerek tenyérnyi batyu lesz, ha megsül.
Ezután csak ráhalmozom a túrót, én tettem rá bőven, mert tényleg sok maradt.

Összehajtom, és megpróbálom összenyomni, nehogy szétessen.
Ezután lekenem felvert tojással.
180 fokon készre sütöm.





Nincsenek megjegyzések:

Üzemeltető: Blogger.